دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
نماز

حوزه/ مراسم اختتامیه ششمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در شب میلاد رسول گرامی اسلام(ص) با اعلام نفرات برگزیده در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیین اختتامیه ششمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین شامگاه پنجشنبه در سالن همایش شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با حضور حجت الاسلام محمد جواد فاضل‌ لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، حبیب ایل‌بیگی مدیر عامل انجمن سینمای ایران، حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و نیز دلبری شهردار قم برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه در سخنانی اظهار کرد: اولین تکلیف یک حکومت اسلامی پس از استقرارش این است که نماز را در جامعه قوام بخشد.
وی با بیان اینکه یاد خدا باید بر همه موضوعات اجتماعی حاکم شود، گفت: اکنون توفیق داشته‌ایم تا در این شب مبارک و میلاد رسول گرامی اسلام (ص) در کنار جمعی از مسؤلین سینمایی کشور در خدمت نماز باشیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سخنان خود از حجت الاسلام جواد فاضل لنکرانی به خاطر هدایت‌ها و حمایت‌هایشان از جشنواره و همچنین از دکتر ایوبی که هم اهل هنر و هم نیایش هستند تشکر و قدر دانی کرد.
برگزیدگان ششمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین
بر اساس رای هیئت داوران ششمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، در بخش پژوهش فیلم مستند، تندیس جشنواره به همراه مبلغ ۲۵ میلیون ریال به فرشید آذری برای فیلم داستان یک شهر از تهران و در بخش ۱۱۰ ثانیه‌ای نیز تندیس جشنواره و مبلغ ۲۵ میلیون ریال را به یاسر طالبی برای فیلم قلب من از ساری و همچنین در بخش پویا نمایی تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰ میلیون ریال به فاطمه پیروی برای فیلم یک جرعه نگاه از شیراز اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم مستند تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰ میلیون ریال به افشین عامریان برای فیلم ننه مشیر از کرج، در بخش بهترین فیلم تجربی، تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰ میلیون ریال را به حامد بقائیان برای فیلم لحظه قطعی از یزد و در بخش بهترین فیلم داستانی نیز تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰ میلیون ریال به سمانه عالی‌زاده برای فیلم دو سوی خط باریک از اردبیل اهداشد.
دیپلم افتخار و مبلغ ۱۲ میلیون ریال به سعید نجاتی برای فیلم داستانی صراحی اهدا شد و جایزه ویژه جشنواره برای بهترین فیلم به محمد رضا خوش فرمان برای تهیه کنندگی فیلم موکان از زاهدان رسید.
در بخش فیلمنامه لوح تقدیر به همراه ۵ میلیون ریال به مهدی بوستانی برای فیلمنامه نشانه از تهران، لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال به گلزار اسلام‌زاده برای فیلمنامه وقت بیداری از کیانشهر اهدا شد.
همچنین لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال به محدثه عمویی برای فیلمنامه حوض بزرگ از ساری و لوح تقدیر و مبلغ ۱۲ میلیون ریال نیز به علی غیاث آبادی برای فیلمنامه یک روز کاری از تهران اهدا شد.
دیپلم افتخار این بخش و مبلغ ۱۴ میلیون ریال را به صورت مشترک به حمید حیدری برای فیلمنامه آلزایمر از مسجد سلیمان و محسن مرادی برای فیلمنامه کلید آن قفل از کرج رسید و در بخش ویژه نیز لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال به سعید احمدیان برای فیلمنامه سایه ابدی از کرمانشاه اهدا شد.
در بخش عکس هیئت داوران لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال به یوسف اکبری پایبندی از تبریز، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به حامد قوچانی برای مجموعه عکس‌ها از قوچان اهدا و دیپلم افتخار این بخش را به همراه مبلغ ۱۲ میلیون ریال به حسین توحیدی فرد برای عکس اخلاص در نیایش از بیرجند تقدیم کردند همچنین تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال به احسان کمالی برای عکس عاشقان امام رضا از مشهد اهدا شد.
انتهای پیام 313/17
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha